Favorite films

  • The Godfather
  • Spider-Man: Into the Spider-Verse
  • Psycho
  • Heat

Recent activity

All
  • Love, Death & Robots: Three Robots: Exit Strategies

  • Jujutsu Kaisen 0

    ★★½

  • The Northman

    ★★★★

  • Drive My Car

    ★★★½

Recent reviews

More
  • Climax

    Climax

    ★★

    ilgi çekici bir konu olmasına rağmen yönetmenin tarzı beni hiç içine çekmedi. hamile kadının kendine vurduğu sahne hariç ne iğrendim ne de gerildim sadece dua ettim bi susun amk başım şişti diye.

  • Skyfall

    Skyfall

    ★★★½

    film roger deakins sağ olsun görsel olarak çok üst seviyede. özellikle son yarım saatteki bazı gereksiz noktalar olmasaydı çok daha iyi olabilirdi.

Popular reviews

More
  • Vizontele

    Vizontele

    ★★★★

    Hocam bu film bir komedi değil. Pek çok sahnesinde gülümsetti eğlendirdi ama, belki bu laf biraz klişe olacak, daha çok düşündürdü. Gerek karakterler gerek kültürel anlamda birçok ders çıkartılabilir bence.

    Ve uzun süredir görmediğim doğallık karşıladı beni bu filmde. Yani Doğu'da yaşamış büyümüş değilim ama film sanki bir belgesel izliyormuşuz hissiyatı verdi bana.

    Her şey tadında. Aşk var ama canım cicimler gizli buluşmalar kıkırdamalar yok. Dram var ama ağlamaktan gözleri kızarmış ses telleri patlayan kadınlar yok. Ne verecekse tadında veriyor…

  • Geri's Game

    Geri's Game

    251.

    Geri must have a lot of spare time