Favorite films

  • Annihilation
  • The Matrix Revolutions
  • Jackass: The Movie
  • The Fast and the Furious

Recent activity

All
  • Collateral

  • Top Gun: Maverick

  • Legend

  • Table 19

Recent reviews

More
  • Collateral

    Collateral

    well that FUCKED

    ‘and here i was starting to think you were a cool guy’
    ‘i Am a cool guy’
    and he’s right!!!!

    mark ruffalo looked crazy in this lol also was that jason statham????

    tom cruise spiral continues

    oh shit as im writing this it’s 12:09am movie was so good i didn’t even realize my six years sober just hit lmao damn

  • Top Gun: Maverick

    Top Gun: Maverick

    ok the first scene is tom cruise walking away from the camera so u just see his back and in my head i was like ‘is that my guy?’ And then i realized i referred to tom cruise as my guy and was like oh shit i’ve lost my whole ass mind im fully tom cruisepilled

    during the first half hour during literally every character interaction me and luis kept being like uhmmm are they gonna kiss?? i was not…

Popular reviews

More
  • Jackass: 24 Hour Takeover

    Jackass: 24 Hour Takeover

    logging this now because i watched 20 hours of it live when i was 14

  • Jackass 3.5

    Jackass 3.5

    when pontius pees on johnny at his moment of triumph after slip n’ bowl, cinema

    dunn pulling bam’s dick out of the fat suit and holding it so he can pee, that’s friendship

    also ‘fucking with ehren is the best thing ever. Where’s he at right now? i wanna pee on him or something’