RSS feed for keaton

Favorite films

Recent activity

All

Recent reviews

More
  • The Dinner

    The Dinner

    lemme know when a man makes a movie that makes sense

  • The Monster

    The Monster

    ★★★½

    the monster was a little too slick and it dragged occasionally but honestly fuck y'all, this was really good and i enjoyed it.

Popular reviews

More
  • Wholock

    Wholock

    i can't believe a viral video i watched on tumblr three years ago is on letterboxd. the world is truly amazing.

  • Ouija: Origin of Evil

    Ouija: Origin of Evil

    ★★★½

    This review may contain spoilers. I can handle the truth.

    *griffin mcelroy voice* oEYEja

    i gotta stop accidentally watching GOOD horror movies as white noise cuz this hyper-vigilance i get into watching the background of every single shot is ruining my posture. great possessed child acting, great stylistic choices to make it feel like the sixties (the colors, the split focus, the faux cigarette burns, the title screen i YELLED), and an actually kind of interesting story until the end, which, uhhhhh real quick question tho so uh the demons…